Skip to main content
Browser Warning
Enhance Your Experience Get a newer, better browser (it's free!)

Ready for an upgrade? A different browser will keep you connected to the full website experience – and protect you from security risks.

Sr. Associate, Technical Support

Naucalpan de Juárez, México

Postúlate

Show Your Talents

Aumenta Tus Aptitudes.

En AT&T nos preocupamos por nuestros clientes, nuestros asociados, nuestro negocio y el futuro de nuestras comunidades.

Julia — M&P Manager, Apoyo Corporativo

“Tenemos la oportunidad de impactor en todos los niveles y nos divertimos en el proceso.”

At AT&T, we’re connecting the world through the latest tech, top-of-the-line communications and the best in entertainment. Innovation powers all that we do, and our groundbreaking solutions deliver compelling communication and entertainment experiences to millions of customers worldwide. As part of our team, your next big idea could be our newest innovation. Here’s your opportunity to combine your passions for entertainment, media and technology to transform our company and your career. 

You as a Sr. Associate, Technical Support will be responsible of

-Local IT Support (Service Delivery).
-Provide technical support to the associates locally and/or remotely.
-Setup PCs, Printers and other IT equipment as required.
-Support OS and SW installation and troubleshooting.
-Support technology infrastructure as needed.
-Different work shifts out of the business hours may be required to support specific activities.


-Graduated in IT-related course.
-At least 3 years with experience in Technology Local Support.
-Specialized knowledge on MS Windows and Office products.
-Comfortable working with people.
-Fluent Spanish and English.
-Great teamwork and leadership skills.
-Great interpersonal skills.
-Preferably certified for Cisco, Microsoft, and/or VMware Products.
-Experience with virtualization technologies is desired

Ready to join the #LifeAtATT? Apply today!




ID de la oferta 2227935I Fecha de publicación 05/26/2022

Aquí hay trabajos similares, o

Nueva Búsqueda
  • Sales & Customer Service Representative Mex City Call Center, Servicio al Cliente, Customer Service Representative, Sales & Operations Services, Centro de llamadas, Centro de Servicio al Cliente, Centro de Atencion al Cliente, Call Center Bilingue Naucalpan de Juárez, México
  • Bilingual Sales Specialist Call Center, Sales & Operations Services, Bilingual Retail, Centro de llamadas, Centro de Servicio al Cliente, Centro de Atencion al Cliente, Call Center Bilingue Naucalpan de Juárez, México
  • Virtual Open House July 11! Sales & Customer Care Representative Mex City Call Center, Customer Service Representative, Sales & Operations Services, Centro de llamadas, Centro de Servicio al Cliente, Centro de Atencion al Cliente, Call Center Bilingue Naucalpan de Juárez, México
man participating in a video conference on his laptop

MANTENTE EN CONTACTO

Tenemos nuevos puestos de trabajo todos los días. Y la mejor forma de enterarte de ellos es a través de nuestras alertas de trabajo. Regístrate para recibir las últimas alertas de trabajo en tu bandeja de entrada.

Únete ahora

Growth

Lo Que Nuestra Gente Dice

Decidí trabajar para AT&T porque representa una compañía sólida y en constante crecimiento. Me gusta la idea de trabajar en un lugar con diversidad cultural, flexibilidad de horarios, pero sobre todo que ofrezca oportunidades de crecimiento.

ALONI V.
Representante Bilingüe de Servicio al Cliente (Crédito y Cobranza)
Female employee leading meeting

Descubre más en AT&T

Regístrese para recibir alertas de empleo, actualizaciones y más.

Me interesa:

  • Information Technology, Naucalpan de Juárez, Estado de México, MéxicoBorrar
  • Tecnología, Naucalpan de Juárez, Estado de México, MéxicoBorrar
  • IT \ Engineering \ Technology, Naucalpan de Juárez, Estado de México, MéxicoBorrar
  • Sales & Operations Services, Naucalpan de Juárez, Estado de México, MéxicoBorrar

los valores por los que vivimos.

  • Sé Honesto

    Haz lo correcto.

  • Piensa en Grande

    Sé el primero en innovar.

  • Persigue la Excelencia

    Todos los días.

  • Sé Creativo

    Da más de lo que se espera.

  • Defiende la Igualdad

    Que tus acciones hablen por ti.

  • Acepta la Libertad

    Mantente diverso.

  • Haz la Diferencia

    Impacta tu mundo.

  • Apoya

    Mantente presente cuando tus clientes y compañeros lo necesiten.

Back to top